توپولوژی زارسکی روی زیرمدولهای اول یک مدول

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شیراز
  • نویسنده محمد بازیار
  • استاد راهنما حبیب شریف
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1380
چکیده

این پایان نامه به معرفی توپولوژی زارسکی روی زیرمدولهای یک مدول بحث و بررسی می کند.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

زیرمدولهای اول یک مدول و طیف آن

هدف این پژوهش مطالعه و بررسی زیرمدولهای اول از یک مدول است، به خصوص طیف یک مدول دلخواه مورد بررسی قرار می گیرد و توپولوژی زاریسکی آن را تشکیل می دهد. همچنین خواص اساسی این توپولوژی نظیر فشردگی ، هاسدورف بودن و نظایر آن مورد بررسی قرار می گیرد.

15 صفحه اول

مدول خارج قسمت ها و زیرمدولهای نیمه اول یک مدول

در این پایان نامه در فصل اول زیر مدولهای اول مورد بررسی قرار می گیرد. در فصل دوم طیف یک مدول تعریف می شود و مدولی ارائه می گردد که دارای طیف تهی است. در فصل سوم ، ابتدا چند نتیجه تعمیم یافته زیرمدولهای اول با استفاده از مطالب دو فصل قبلی ثابت می گردد و در بخش دیگری از این فصل دو تعریف معادل از زیرمدولهای نیمه اول و چند نتیجه مقدماتی از آن بیان می شود.در بخش بعدی تناظری یک به یک بین زیرمدولهای ن...

15 صفحه اول

شبه توپولوژی زاریسکی روی طیف اول کلاسیک یک مدول

در این پایان نامه به معرفی و مطالعه یک توپولوزی روی طیف اول کلاسیک یک مدول می پردازیم که تعمیمی از توپولوژی زاریسکی rبهmاست و شبه توپولوژی زاریسکی mنامیده می شود. همچنین زیر مدول های به طور تقریبی اول را تعریف می کنیم که تعمیمی از زیر مدول های اول و زیر مدول های به طور ضعیف اول می باشد. در ادامه بر خی از خواص زیر مدول های به طور تقریبی اول و زیر مدول های به طور ضعیف اول شده راارائه می دهیم

توپولوژی زاریسکی بر روی طیف اول مدول

مطالب این رساله برگرفته از {12} می باشد که در آن توپولوژی زاریسکی طیف اول مدول m, روی حلقه ی شرکت پذیر اختیاری r را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهیم.

15 صفحه اول

گراف اشتراکی زیرمدولهای یک مدول

این پایان نامه شامل 4 فصل میباشد، در فصل اول تعاریف و مفاهیم مورد نیاز در فصول بعدی یادآوری شده، فصل دوم درباره همبندی، قطر و کمر گراف اشتراکیست. فصل سوم درمورد عدد رنگی و عدد خوشه ای گراف اشتراکی و ارتباط این دو با زیرمدولهای یک مدول میباشد و سرانجام در فصل آخر پایان نامه گراف هم ماکسیمال مدول را بررسی میکنیم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شیراز

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023